Kuidas osta e-poest?
1. Sobiva toote leidmine ja lisamine ostukorvi
- Sisenege soovitud valdkonda („IT & Multimeedia“ või „Elektroonika“).
- Leidke vasakul asuvast tootepuust või ekraani keskel olevast valikust sobiv tootekategooria ning klikkige sellele. Vastav kategooria avaneb koos oma alamkategooriatega ning Te näete kõiki selle kategooria tooteid. Leidke endale sobiv toode ja klikkige ostukorvi ikoonil „Lisa ostukorvi”. Ostukorvi lisatakse 1 toode. Kui soovite kogust suurendada, sisestage soovitud kogus lahtrisse „Kogus“ ja vajutage klaviatuurilt "Enter".
- Kui soovite tootega lähemalt tutvuda, klikkige tootepildil või toote nimetusel ning avaneb tooteleht, kus on kirjas täpne tooteinfo.
- Sobiva toote leidmiseks võite kasutada ka ülemisel paneelil olevat "Otsi" lahtrit. Kirjutage sinna märksõna või tootenimi ning vajutage nupule "Otsi". Seejärel kuvatakse Teile tooted, mis võiksid Teie otsingukriteeriumile vastata.
- Samamoodi valige välja ka teised tooted, mida soovite osta. Oma ostukorvi sisu näete pidevalt üleval paremas ostukorvi aknas. Seal samas on pidevalt näha ka Teie ostukorvi maksumus. Ainult ostukorvis olevat toodete kogust ja maksumust näeb ka üleval paremas servas.
2. Ostukorvi ülevaatamine ja koguste korrigeerimine
- Et lähemalt vaadata ostukorvi sisu, siis selleks vajutage ostukorvi aknas lingil „Vaata korvi“. Avatud ostukorvis näete kõiki tooteid, koguseid ning hindu.
- Kui soovite muuta ostukorvis olevate toodete kogust, siis sisestage uus kogus ja vajutage klaviatuuril Enter klahvi. Kui soovite eemaldada ostukorvist tooteid, siis klikkige tooterea alguses olevale (punasele) ristikesele.
- Kui olete ostukorvi sisuga rahul, siis saate tellimuse esitada, klikkides nupule „Vormista Tellimus”. Või Ostukorvi aknas klikkides nupule „Maksa“.
3. Tellija andmete sisestamine ja kättesaamisviisi valimine
- Kui olete veel registreerimata klient, valige „Registreeri konto“ ja „Jätka“
- Sisestage tellimuse maksja andmed. Tärniga tähistatud väljad on täitmiseks kohustuslikud.
Valige aknas „Kauba kättesaamine“ kaupade kättesaamise viis. Saate valida, kas kaubad toimetatakse kohale kulleriga või tulete neile ise järele Tallinnas asuvasse YE poodi. - Kui soovite muuta kauba kätte saamise asukohta saate seda teha vajutades nuppu „Muuda aadressi“.
- Valige sobiv makseviis. Meie E-poes saate kauba eest tasuda Swedbanki, SEB, LHV, DanskeBanki, Nordea või PayPal pangalinke kasutades. Valige sobiv internetipank, kus soovite makse teostada.
Kui olete YE juriidiline lepinguline klient, mis on eelnevalt sõlmitud on võimalus maksta ka arvega.
4. Tellimuse esitamine ning tasumine.
- Klikkides Ostukorvis lingile "Maksa" kuvatakse Teie tellimuse ülevaade.
- Kui soovite muuta arve kätte saamise aadressi, siis vajutage nuppu „Muuda aadressi“. Seal valige soovitud aadress, või sisestage uus aadress. Sisestage vajalikud andmed. Tärniga tähistatud väljad on täitmiseks kohustuslikud.
- Kindlasti tutvuge ka YE E-poe müügitingimustega.
- Tellimuse esitamiseks klikkige nuppu „Kinnita Tellimus”. Kui valisite makseviisiks internetipanga, suunatakse Teid nüüd valitud panka. Teostage internetipangas makse ja peale maksmist klikkige kindlasti nupule „Tagasi kaupmehe juurde”. Teie tellimus on nüüd vastuvõetud ning vastav kinnitus saadetakse Teie e-mailile.